Właściwi studenci medycyny – natura kontra wychowanie

Film pokazuje czwartego roku studenta medycyny przeprowadzającego wywiad z pacjentem. Uczeń jest nieco niezręczny i używa terminów technicznych i nieodpowiedniego języka ciała. Wiodący edukator medyczny pyta: W jaki sposób wpuściliśmy tego ucznia do szkoły medycznej. Gdziekolwiek podróżuję – kontynuuje – słyszę od urzędników publicznych, że lekarze wykazują niewielką empatię i nie komunikują się dobrze z pacjentami. Musimy rozwiązać problem. Musimy monitorować bardziej humanistycznych studentów w naszych procesach rekrutacyjnych. Ponieważ wielu pacjentów skarży się na słabe umiejętności interpersonalne lekarzy, trudno zaprzeczyć, że jest problem. Żaden proces przyjęć nie jest doskonały, a niektórzy uczniowie przyjęci do szkoły medycznej mogą wykazać niewielką empatię lub brak wymaganych umiejętności komunikacyjnych, aby być skutecznymi lekarzami – ale czy to jest główna przyczyna problemu. To założenie zrodziło ruch w kierunku nowych technik przeprowadzania wywiadów i przyjęć. Holistyczne rekrutacje , które mają na celu zwiększenie różnorodności personelu medycznego, oraz proces wielokrotnego mini-wywiadu stają się coraz bardziej powszechne. W zakresie, w jakim te podejścia próbują ustalić, czy wnioskodawcy mają silne zrozumienie kwestii etycznych, troski o niedostateczną populację i odpowiednie umiejętności komunikacyjne, są traktowane jako istotne kroki w kierunku ukończenia lekarzy, którzy mogą odnosić się do pacjentów.
Podjęto również wysiłki w celu rewizji testu przyjęcia na studia medyczne (MCAT) w celu oceny uczniów pod kątem podobnych atrybutów lub kompetencji osobistych w celu wykrycia uczniów, którym brak takich cech. Dodanie sekcji MCAT obejmującej nauki behawioralne i społeczne odzwierciedla konsensus, że większa ekspozycja na te dyscypliny w college u stworzy studentów medycyny mających lepszy wgląd w ludzką kondycję.1
Wybór najlepszych uczniów do przyjęcia do szkoły medycznej jest trudny, a komisje rekrutacyjne przyjmują nowe pomysły na ulepszenie tego procesu. Jednak oprócz intensywnych zasobów, niektóre najnowsze innowacje doprowadziły specjalistów ds. Edukacji do przyjęcia fałszywej dychotomii: Czy wolałbyś, aby Twój lekarz był mądrym lub empatycznym komunikatorem. Osobiście chcę, aby mój lekarz (i moi studenci) byli jednymi i drugimi. Uważam, że przyczyny obecnych problemów w interakcjach między lekarzem a pacjentem są bardziej skomplikowane, niż sugeruje to to sformułowanie, i powinniśmy zakwestionować założenie, że przyjmujemy niewłaściwych uczniów i rozważać alternatywne rozwiązania.
Zazwyczaj uczniowie wchodzą do szkoły medycznej idealistycznie nastawieni, chcąc poprawić kondycję ludzką i podekscytowani zostaniem lekarzami. A potem robimy różne rzeczy, aby je zmienić. Mamy dla nich zapamiętywanie długich list faktów (a przynajmniej postrzegają to jako nasz cel), opóźnianie ich zaangażowania w pacjentów i narażanie ich na sfrustrowanych i przytłoczonych członków wydziału, którzy znajdują się pod rosnącą presją, aby generować większe dochody kliniczne. I empatia uczniów zmniejsza się
Na szczęście reforma programów nauczania jest prowadzona w wielu szkołach medycznych w celu zwalczania niektórych z tych problemów, a niektóre dane sugerują, że można zapobiec erozji cech humanistycznych.3 Wcześniejsze doświadczenia kliniczne stają się coraz powszechniejsze, a techniki takie jak przerzucone sale lekcyjne są dzięki czemu zajęcia w klasie będą bardziej wciągające i trafne.
Pomimo tych zmian, niektórzy uczniowie nie wykazują kompetencji w zakresie interakcji z pacjentami – co wtedy. Historycznie, mniej niż 3% uczniów, którzy wstąpili do szkoły medycznej, nie ukończyło studiów z powodów akademickich.4 Moje pierwsze pytanie dotyczące ucznia w filmie opisanym powyżej brzmiało: Jak dotarł do czwartego roku szkoły. umiejętności interpersonalne są kluczową kompetencją; jeśli uczeń nie wykazuje tej kompetencji, należy podjąć działania naprawcze, a jeśli się to nie uda, uczniowi nie powinno się kończyć
[hasła pokrewne: wkład koronowo korzeniowy cena, dzienny oddział psychiatryczny, kardiolog ostrołęka ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dzienny oddział psychiatryczny kardiolog ostrołęka wkład koronowo korzeniowy cena