Właściwi studenci medycyny – natura kontra wychowanie cd

Możemy wyjaśnić, że uczenie studentów jest przywilejem i że mamy wysokie oczekiwania wobec tych, którzy zostali wybrani do tego zadania. Po trzecie, możemy nadal udoskonalać obiektywne środki i instrumenty, które umożliwiają kadrze naukowej ocenę umiejętności interpersonalnych, zapewniają rozwój kadry naukowej, aby zapewnić ukończenie tych ocen, oraz zabraniają uczniom, którzy mają niedobór umiejętności niezbędnych do opieki nad pacjentem, do kontynuowania szkolenia. Kiedy nauczyciele dokumentują braki uczniów w tych dziedzinach, możemy je wspierać w trudnych czasach, które mogą się pojawić, gdy uczniowie będą protestować przeciwko ocenom.
Wreszcie, możemy kontynuować pracę na poziomie polityki, aby stworzyć systemy, finanse i logistykę, które umożliwiają lekarzom spędzanie czasu z pacjentami potrzebnymi do skutecznej komunikacji. Najbardziej wymagający proces rekrutacji, po którym następuje idealny trening, wciąż będzie daleki od naszych celów, jeśli rzeczywistość codziennej praktyki uniemożliwi lekarzom nawiązanie znaczących relacji ze swoimi pacjentami.
Podejście do utrzymywania współczucia i umiejętności komunikacyjnych w szkole medycznej
. Wprowadzaj zmiany w programie nauczania, które wspierają ideały, życzliwość i koncentrację na pacjentach, takie jak wcześniejsze doświadczenia kliniczne lub wymagające udziału w klinikach kierowanych do studentów.
. Wybierz zdolności kliniczne, aby móc wspierać pożądane wartości.
. Ulepsz środki i narzędzia do oceny umiejętności interpersonalnych, poprzyj umiejętności w wypełnianiu tych ocen i zabroń uczniom, którzy nie posiadają niezbędnych umiejętności, ukończenia szkolenia.
. Opowiedz się za systemami finansowymi i logistycznymi, które pozwolą lekarzom spędzać więcej czasu z pacjentami.

Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Od Harvard Medical School i Beth Israel Deaconess Medical Center – oba w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Schwartzstein RM, Rosenfeld GC, Hilborn R, Oyewole SH, Mitchell K. Przeprojektowanie egzaminu MCAT: zrównoważenie wielu perspektyw. Acad Med 2013; 88: 560-567
Crossref Web of Science Medline
2. Woloschuk W, Harasym PH, Temple W. Zmiana postawy w szkole medycznej: badanie kohortowe. Med Educ 2004; 38: 522-534
Crossref Web of Science Medline
3. Krupat E, Pelletier S, Alexander EK, Hirsz D, Ogur B, Schwartzstein R. Czy zmiany w głównym roku klinicznym mogą zapobiec erozji wierzeń skoncentrowanych na pacjentach. Acad Med 2009; 84: 582-586
Crossref Web of Science Medline
4. Wskaźniki ukończenia studiów i współczynniki zużycia dla studentów amerykańskich szkół medycznych. Washington, DC: Association of American Medical Colleges, maj 2014 (https://www.aamc.org/download/379220/data/may2014aib-graduationratesandattritionfactorsforusmedschools.pdf).

5. Smith S, Thomas R III, Cruz M, Griggs R, Moscato B, Ferrara A. Obecność i charakterystyka bezpłatnych klinik prowadzonych przez studentów w szkołach medycznych. JAMA 2014; 312: 2407-2410
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (13)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (38)
[podobne: dermatolog bez skierowania, nfz szczecin sanatorium kolejka, zdrowy tryb życia wikipedia ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dermatolog bez skierowania nfz szczecin sanatorium kolejka zdrowy tryb życia wikipedia