Infekcje grzybicze związane ze skażonym metyloprednizolonem w Tennessee AD 3

Dane zostały pobrane przy użyciu standardowego formularza, który zawierał informacje o cechach demograficznych, objawach, wynikach badań laboratoryjnych, leczeniu i wynikach. Wszyscy pacjenci, którzy otrzymali zastrzyk zewnątrzoponowy lub przykręgosłupowy zastrzyk glikokortykosteroidowy w jednej z trzech klinik, które otrzymały metyloprednizolon z tej samej apteki mieszanej, informacje na temat charakterystyki pacjenta, rodzaju i daty procedury, zaangażowanego personelu, stosowanych materiałów i sprzętu , a podawane leki również zostały zebrane. Ponieważ numery partii leków nie zostały zapisane w rejestrach pacjentów, protokoły kliniki i faktury zostały ocenione w celu określenia prawdopodobnej partii użytej do każdej procedury. Określiliśmy partie dla każdej procedury, wykonując pracę z pozostałych fiolek w klinice i wykorzystując dane zebrane na objętości używanej podczas każdej procedury. Przydziały do naszych obliczeń musiały zostać oszacowane i dlatego nie uznano ich za autorytatywne. Analiza statystyczna
Przeprowadzono analizę kohortową wszystkich pacjentów, którzy przeszli przezskórne lub przykręgowe wstrzyknięcia glukokortykoidów w jednej klinice (Klinika A) od lipca 2012 r. W celu oceny czynników ryzyka zakażenia. Przeprowadziliśmy analizy zarówno na poziomie pacjenta, jak i zabiegu, ponieważ wielu pacjentów poddawanych było wielokrotnym zabiegom. Wykluczyliśmy pacjentów, których status był badany. Stratyfikowaliśmy ekspozycje zgodnie z przypisaną serią leków i wiekiem fiolki (zdefiniowanym jako liczba dni od produkcji partii do wstrzyknięcia). Wiek pacjenta analizowano jako zmienną dychotomiczną na podstawie średniego wieku 61 lat. Ocenialiśmy ryzyko infekcji, opracowując model regresji logistycznej obejmujący wiek i płeć pacjenta, skumulowaną dawkę metyloprednizolonu w zależności od wieku butelki (w 15-dniowych przyrostach) i partii, podejście proceduralne (translaminar vs. inne) oraz użycie lub niewykorzystanie materiału kontrastowego. Ten model wykluczał procedury, które były wykonywane w dniach, w których można było użyć dwóch różnych partii.
Dane analizowano za pomocą oprogramowania SAS, wersja 9.3. Dokładny test Fishera lub statystyka chi-kwadrat Mantela-Haenszela został użyty dla zmiennych jakościowych, a dla zmiennych ciągłych zastosowano test t-Studenta lub test rang Wilcoxona. Wszystkie dane przeanalizowano na dzień 19 października 2012 r. Dochodzenie to uznano za reakcję na zdrowie publiczne i nie uznano go za badanie, które podlegało zatwierdzeniu przez instytucyjną komisję odwoławczą lub wymagało pisemnej świadomej zgody pacjentów.
Wstępne dochodzenie
18 września 2012 r. Bystry klinicysta zgłosił do TDH przypadek A
[podobne: nefrolog, stomatolog, stomatolog dziecięcy ]