Infekcje grzybicze związane ze skażonym metyloprednizolonem w Tennessee AD 2

Ogniska grzybiczego zapalenia opon mózgowych po wstrzyknięciu zewnątrzoponowym lub kręgosłupa są niezwykle rzadkie; wybuch epidemii zapalenia opon mózgowych Exophiala dermatitidis w 2002 r. związany ze skażonym octanem metyloprednizolonu przygotowanym w aptece złożonej dotkniętych pięcioma pacjentami.3 Wybuch epidemii zapalenia opon mózgowych Aspergillus fumigatus związanej z zakażonymi igłami stosowanymi w znieczuleniu zewnątrzoponowym po tsunami dotkniętym tsunami na Oceanie Indyjskim dotknął pięciu pacjentów.8,9 Exserohilum gatunki są grzybami środowiskowymi występującymi powszechnie w trawie i glebie, ale rzadko zostały zidentyfikowane jako ludzkie patogeny.10-13 Przedstawiamy wstępne wyniki z Tennessee dotyczące trwającego wieloetapowego badania zakażeń grzybiczych związanych z octanem metyloprednizolonu niezawierającym konserwantów wytwarzanym w jednej aptece mieszanej.
Inwigilacja
Departament Zdrowia w Tennessee (TDH) prowadzi stały nadzór nad infekcjami związanymi z opieką zdrowotną, w tym epidemiami. W odpowiedzi na doniesienie o pojedynczym pacjencie, u którego rozwinęło się zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych (aspergillus) po ostatniej iniekcji zewnątrzoponowej, przeprowadzono aktywny nadzór u dodatkowych pacjentów. Szpitale, laboratoria i dostawcy usług medycznych wykonujący takie procedury zostali poproszeni o zgłoszenie TDH wszystkich możliwych przypadków infekcji grzybiczych w miejscu sterylnym po wstrzyknięciu zewnątrzoponowym. Otrzymano zapisy farmaceutyczne z informacjami na temat wytwarzania i dystrybucji implikowanego produktu i aktywnie nawiązywano kontakt z wszystkimi pacjentami zgłaszanymi przez placówki medyczne jako otrzymujący potencjalnie skażony produkt.
Pacjenci Case
Pacjenci byli określani jako osoby, które miały grzybicze zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych lub niebakteryjne i nie-wirusowe zapalenie opon mózgowych o podostrym początku, udar krążenia tylnego, gdy nie uzyskano płynu mózgowo-rdzeniowego (bez żadnej innej oczywistej przyczyny udaru, takiego jak rozwarstwienie tętnicy kręgowej lub źródła sercowo-zatorowego) lub rdzeniowy lub ropne zapalenie kości i szpiku lub ropień nadtwardówkowy w miejscu wstrzyknięcia, po znieczuleniu nadtwardówkowym lub przykręgosłupowym glukokortykoidem, które zostało podane po 21 maja 2012 r. w Tennessee14. Płyn mózgowo-rdzeniowy, izolaty i tkanki uzyskane z próbek klinicznych przesłano do Ośrodków Kontroli Chorób i zapobieganie (CDC) w celu identyfikacji patogenu za pomocą amplifikacji DNA grzybów i sekwencjonowania genomowego w reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR) .15 (PCR do wykrywania grzybów jest testem badawczym) Test nie został zatwierdzony lub zatwierdzony przez Food i Farmacja Leków [FDA] Nie ustalono charakterystyk działania, wyniki tego testu nie powinny być wykorzystywane do diagnozy, leczenia lub oceny zdrowia pacjenta lub zarządzania.)
W przypadku pacjentów spełniających definicję przypadku, szczegółowe informacje uzyskano z przeglądów kart medycznych i wywiadów z pacjentami, ich rodzinami i lekarzami
[podobne: przychodnia reymonta, program zwiotczenie przeponyiczny, zwiotczenie przepony ]

Powiązane tematy z artykułem: koszt badań lekarskich do pracy przychodnia reymonta zwiotczenie przepony