Infekcje grzybicze związane ze skażonym metyloprednizolonem w Tennessee AD 11

Test PCR był pomocny w identyfikacji patogenu u kilku pacjentów; jednak czułość grzybowego testu PCR jest nieznana. Po drugie, istnieje możliwość błędnej klasyfikacji narażenia na określone partie leków. Po trzecie, ponieważ pacjenci będący pacjentami nadal są identyfikowani, ogólne oszacowania ryzyka i ryzyka w zależności od partii mogą się zmieniać w czasie. Po czwarte, nie mamy długoterminowych wyników dla wielu pacjentów z tej serii, danych, które będą ważne w opracowywaniu bardziej ostatecznych zaleceń terapeutycznych. Po piąte, nasz współczynnik ataków reprezentuje łączne ryzyko w momencie ostatniego zastrzyku; wraz ze wzrostem czasu od iniekcji, obecne ryzyko infekcji dramatycznie maleje. Po szóste, nasza analiza została przeprowadzona na danych dostępnych od 19 października 2012 r., A stan kliniczny pacjentów, w tym powikłań, nadal ewoluuje. Wreszcie, wyniki dochodzenia w Tennessee mogą nie zostać uogólnione na inne państwa z powodu różnic w eksponowaniu wielu partii i typach procedur. Kompozycja farmaceutyczna odnosi się do łączenia, mieszania lub zmieniania składników leku przez licencjonowanego farmaceuty w celu wytworzenia leku, który jest dostosowany do indywidualnych potrzeb medycznych pacjenta, na podstawie ważnej recepty od licencjonowanego lekarza. Istnieje niewiele wiarygodnych danych na temat rozpowszechnienia mieszania, ale szacuje się, że od 0,25% do ponad 2% wydanych recept w Stanach Zjednoczonych stanowią leki złożone14. Pod pewnymi warunkami kompaundowanie może stanowić ważną korzyść dla zdrowia publicznego, zapewniając dostęp do leków dostosowanych do potrzeb poszczególnych pacjentów, gdy dostępny na rynku produkt jest niedostępny; jednak leki złożone nie są zatwierdzone przez FDA i nie należy ich mylić z lekami generycznymi. W przeciwieństwie do marki i leków generycznych, które muszą zostać zatwierdzone przez FDA przed wprowadzeniem do obrotu, leki złożone nie są sprawdzane i zatwierdzane przez FDA; w związku z tym nie ustalono ich bezpieczeństwa, skuteczności, jakości i zgodności z federalnymi standardami produkcyjnymi. Obecna epidemia jest tylko najświeższym przykładem zgonów i poważnych zdarzeń niepożądanych związanych z lekami wytwarzanymi przez aptekarstwo mieszane.3,5,25-28 Urząd regulacji FDA nad składaniem aptek jest inny i bardziej ograniczony niż jego autorytet nad producenci farmaceutyczni; państwa licencjonują apteki i ponoszą główną odpowiedzialność za nadzór nad bieżącą działalnością aptek składających.
Agresywna reakcja zdrowia publicznego na pojedyncze doniesienie o nietypowej infekcji spowodowała identyfikację wieloostrzowej epidemii zakażeń grzybiczych i szybkiego wycofania się z implikowanego produktu. Badanie tej epidemii w Tennessee wymagało ścisłego i opartego na współpracy podejścia między publicznym systemem opieki zdrowotnej a społecznością medyczną. Utrzymanie silnej infrastruktury publicznej opieki zdrowotnej ma kluczowe znaczenie dla zagwarantowania, że istnieje możliwość szybkiego i skutecznego zbadania takich wybuchów.
[przypisy: przychodnia reymonta, zwiotczenie przepony, zwiotczenie przeponyia katowice ]

Powiązane tematy z artykułem: lek od alergii bez recepty przychodnia reymonta zwiotczenie przepony