Bias, Black Lives i Academic Medicine ad

Prawdopodobieństwo takiego wpływu nie oznacza, że uprzedzenie jest jedynym wytłumaczeniem nierównego traktowania lub decyzji administracyjnych, które faworyzują jedną grupę nad drugą. Chodzi po prostu o to, że istnieje możliwość podejmowania stronniczych decyzji o charakterze rasistowskim i generalnie rzecz biorąc pozostaje on nierozpoznany. Liczba lekarzy amerykańskich według roku ukończenia studiów, rasy, grupy etnicznej i seksu, 1980-2012. Dane pochodzą ze Stowarzyszenia Amerykańskich Kolegiów Medycznych. Interaktywna grafika jest dostępna pod adresem.
Niejasne uprzedzenia rasowe mogą przyczynić się do tego, że nie uda się osiągnąć większego udziału czarnych studentów w edukacji medycznej. Chociaż nastąpił postęp w rekrutacji niektórych niedostatecznie reprezentowanych grup mniejszościowych do szkół medycznych, odsetek czarnych mężczyzn wśród wszystkich absolwentów szkół medycznych zmniejszył się w ciągu ostatnich 20 lat (patrz wykres). Tradycyjnie czarne uniwersytety medyczne – Howard, Meharry i Morehouse – nadal kończą nieproporcjonalną liczbę czarnych studentów medycyny. W 2012 r. Zaledwie 517 czarnych mężczyzn znalazło się wśród ponad 20 000 absolwentów w amerykańskich szkołach medycznych (patrz wykres). Czarni studenci medycyny są ponad dwukrotnie bardziej prawdopodobni niż biali studenci, aby wyrazić chęć opieki nad niedostatecznymi społecznościami kolorów. Nasza niezdolność do rekrutowania czarnych mężczyzn do medycyny jest alarmująca, biorąc pod uwagę nagłą nierówność w zakresie opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych.
Rekrutacja i zatrzymanie czarnych pracowników wydziału od dawna kwestionuje także medycynę akademicką. Zaledwie 2,9% wszystkich wykładowców w amerykańskich szkołach medycznych jest czarnych.4 Badanie przeprowadzone w 2010 roku wykazało, że wśród pracowników wydziału, którzy zostali zatrudnieni w 2000 roku, czarni byli rzadziej zatrzymywani niż jakakolwiek inna grupa demograficzna. Czarni członkowie wydziału są mniej skłonni niż ich białe odpowiedniki do awansowania, zajmowania wyższych stanowisk lub stanowisk administracyjnych, a także do otrzymywania nagród naukowych przyznawanych przez National Institutes of Health.5 Trzydzieści jeden procent z 84.195 białych pracowników wydziału w amerykańskich szkołach medycznych profesorów zwyczajnych w 2011 r., w porównaniu z zaledwie 11% z 3952 czarnych członków wydziału. Niedostatek czarnych członków wydziału przyczynia się do klimatu, w którym czarni studenci medycyny mogą nie mieć dostępnych czarnych wzorów do naśladowania. IOM określiła klimat różnorodności jako postrzeganie, postawy i oczekiwania, które definiują instytucję, szczególnie widzianą z perspektywy osób o różnym pochodzeniu rasowym lub etnicznym. Chociaż mogą istnieć różne czynniki słabej rekrutacji, zatrzymania, i promocja czarnych członków wydziału, rola instytucjonalnego uprzedzenia i klimatu czarnego wydziału w akademickich ośrodkach medycznych zasługują na kontrolę. Jakikolwiek środek, uporczywa trudność medycyny akademickiej w rozwijaniu czarnych członków wydziału jest poważnym problemem.
Ze względu na nie tylko czarne życie, ale i całe życie, powinniśmy zwrócić uwagę na wezwanie naszych uczniów, aby zbadać ukryte uprzedzenia w naszych akademickich centrach medycznych. Możemy zacząć od oceny, w jaki sposób uprzedzenia przyczyniają się do utrzymywania się czarno-białych nierówności w opiece zdrowotnej, rekrutacji do szkół medycznych i zatrzymywania pracowników w naszych własnych instytucjach. Możemy kontrolować świadczoną przez nas opiekę, aby zapewnić odpowiednie leczenie i uzyskać najlepsze wyniki niezależnie od rasy, klasy lub płci pacjentów
[więcej w: nfz szczecin sanatorium kolejka, ginekolog na nfz poznań, dzienny oddział psychiatryczny ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dzienny oddział psychiatryczny ginekolog na nfz poznań nfz szczecin sanatorium kolejka